poniedziałek, 2 czerwca 2014

Placki ziemniaczane bez ziemniaków :D



Jako, że ostatnio rozpoczęliśmy trend na placuszki "inaczej" Dziś mam dla was Placuszki drobiowe z selerem. Jak by Wam tu opisać smak. Gdy są jeszcze ciepłe rozpływają się w ustach.Mięso z kurczaka staje się tak delikatne jak takie pianki coś się kiedyś za dzieciaka jadło :) Po prostu to coś normalnego co jemy na co dzień, ale przygotowane w niecodzienny sposób :) Smacznego :)



Składniki

  • Składniki na 14 sztuk:
  • 2 pojedyńcze filety z kurczaka
  • 1 łodyga selera naciowego
  • 1 cebula
  • 0,5 pęczka szczypiorku
  • 1 duży ząbek czosnku
  • 2 łyżki sera żółtego startego
  • 3 łyżki majonezu
  • 1 łyżka przyprawy Kebab- Gyros, lub tyle ile lubimy
  • Sól
  • 2 jajka
  • 2 czubate łyżki mąki ziemniaczanej
 Przygotowanie:
Z selera odrzucić włókna i zetrzeć go na grubych oczkach tarki
Filety drobiowe pokroić w drobną kosteczkę (ja pokroiłem troszkę grubiej i też był dobrze), przyprawić solą i gyrosem, dodać majonez, posiekaną cebulę, seler, sprasowany czosnek i posiekany szczypiorek, wymieszać i odstawić do lodówki na 1 godzinę.
Następnie dodać jajka , ser żółty i mąkę ziemniaczaną, wymieszać i smażyć placuszki na rozgrzanym oleju. Podać z ulubioną surówką. Ja zrobiłem surówkę z kapusty pekińskiej (chciałem sałatę rzymską ale kurczę nie było) i pomidora, z dodatkiem jogurtu naturalnego była bardzo smaczna :) A i warto zrobić sos (ja nie zrobiłem niestety) np dip czosnkowy lub coś na ostro.
Pozdrawiam :D





Brak komentarzy: